Blog

Fitnessiklubi töökorraldus märtsis

Tulenevalt Covid-19 viiruse laiaulatuslikust levikust ja vabariigi valitsuse kehtestatud piirangutest on perioodil 01.03.21-28.03.21 lubatud ainult individuaaltreeningud.

Kõikide 01.03.21 seisuga kehtivatele fitnessiklubi pääsmetele pannakse automaatne peatamine ja neil kes soovivad kasutada allolevaid individuaalse treeningu võimalusi, tuleks sellest eraldi teada anda. Pääsmed aktiveeritakse pärast piirangute lõppu ja kasutus pikeneb vastava perioodi võrra. Teavitame teid piirangute lõppemisest ja pääsmete taasaktiveerimisest.

Alates 1. märtsist on fitnessiklubi klientidel võimalik treenida individuaalselt ja pakume selleks kolme allolevat võimalust. Kui soovite ühte või mitut nendest võimalustest kasutada siis palume fitnessiklubi pääsme aktiivsena hoidmiseks kirjutada ivika.varton@ut.ee:

  1. Videotreeningud fitnessiklubi suures saalis kuni kahele inimesele.  Videotreeningu tegemiseks saab alates 02.03.2020 broneerida koha fitplan.ut.ee lehel oleva plaani alusel. Ühes treeningus saab osaleda maksimaalselt kaks inimest. Broneeringu saab teha ühele kellaajale üks inimene ja temaga koos võib tulla sama treeningut tegema teine kehtiva pääsmega klient. Treeningud, mille vahel valida on järgmised:
    • BODYPUMP 116 kestus 45 min Maris Tamm,
    • BODYPUMP 115 kestus 45 min Stanislav Žurbenko,
    • Boot Camp kestus 45 min Maris Tamm,
    • Nike Training Club Strength, Marlene Altmäe
    • Kõht Selg Tuhar kestus 45 min Berit Piir,
    • Pilatese võimlemine kestus 45 min Marju Asarov ,
    • BODYART kestus 45 min Ivika Värton,
    • Tantsuline tund kestus 20 min treener Marju Asarov,
    • Jõutreening kestus 20 min treener Margit Laev,
    • Jooga võimlemine kestus 30 min Ivika Värton.
    • Lisaks on valikus veel ka 2020 kevadel kodustes tingimustes tehtud videod.
  2. Personaaltreeningu võimalust nii jõusaalis treenimiseks kui ka individuaalseks treeneriga treeninguks rühmatreeningute saalis (täpsustavaks infoks kirjutada ivika.varton@ut.ee)
  3. Fitnessiklubi jõusaal ja kergejõustikuhall jäävad avatuks kontaktivabaks individuaalseks treenimiseks, kuid allolevate piirangutega.

Alates kolmapäevast, 03.03.21 tuleb 3. korruse jõusaalis treenimiseks broneerida 2-tunnine ajavahemik helistades 7376280 või kirjutades fitness@ut.ee. Samuti on võimalik koha peal ennast jõusaali kasutuseks kirja panna, aga sellisel juhul tuleb arvestada võimalusega, et saali mahutavus (8 inimest) on juba täis. Kohta saab ette kinni panna maksimaalselt 1 päev ette.

  • Jõusaali kasutamise aeg broneeringu alusel on max 2 tundi! 
  • Kergejõustikuhalli ja 1. ja 2. k jõusaali ei saa täituvuse piiramiseks kasutada E-R kell 16.00-19.00.

Spordiklubi saunad on suletud!

Püsime terved!

Related Posts