Jooks Jõud Venitus

JJV treening on mõeldud kõigile, kel soov oma aeroobset võimekust ja jõuvastupidavust parandada, kuid üksi treenimine on igav ja raske. Lisaks joosta soovijatele on teretulnud ka kepikõndijad!

Jooks jõud venituses on kaks gruppi: esmaspäeval ja kolmapäeval edasijõudnud, teisipäeval ja neljapäeval algajad jooksuhuvilised

Tundi alustame 30-40 minutise aeroobse osaga, mis reeglina toimub õues (vaid tugeva vihma korral jookseme kergejõustikuhallis). Pärast kiiret riietevahetust jätkame kergejõustikuhallis või jõusaalis jooksu- ja jõuharjutustega. Iga treeningkorra lõpetame 15-minutilise venitusosaga, kus põhirõhk on sellel korral peamiselt kasutuses olnud lihastel.

Treening võimaldab küllalt individuaalset lähenemist ja tänu sellele saavad eri tasemega harrastajad trennist just omale vajaliku koormuse – algajad alustavad põhivastupidavuse tõstmisega ja edasijõudnud jätkvad spetsiifilisemalt. Jõuharjutusi sooritame iseenda raskusega või lihtsate vahenditega. Harjutuste sooritamisel pöörame erilist tähelepanu õigele tehnikale, see kehtib nii jooksu kui jõu puhul.

Treeningute eesmärgiks on läbi paranenud kehalise vormi olla edukam (rõõmsam, reipam, vastupidavam) oma igapäevases tegevuses.

* Kogunemine fuajees, ilmale vastavas jooksu- või kõnniriietuses. Välja minek kell 18:30.
* Jõu- ja venitusharjutusi sooritame sokkis või paljajalu.

Treening sobib ettevalmistava treeninguna rahvaspordi võistlusteks.

Treener: Maris Tamm, Kadri Vernik