Pilates/Pilates ja jõud

Pilates on uuesti leitud vana treeningmeetod, millega treenitakse pindmiste lihaste alla jäävaid süvalihaseid. Süvalihased toetavad siseelundeid ja skeletti. Paralleelselt on vaja treenida suuri lihasgruppe, et tulemus oleks kehale täiuslik. Pilatese põhimõtte aluseks on kuus punkti: hingamine, keha asend, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Pilates on tõhus treeningmeetod, sest liigutused on aeglased, ent põhjalikud, suureneb painduvus, jõud ja kontroll keha üle. Pilates parandab liikumise kvaliteeti, õpetab õigesti hingama, aitab vaimselt lõõgastuda. Jõud ja Pilates tund viiakse läbi vahenditega  ja on ühtlasi ka tõhusalt sportlik. Treening sobib kõigile – ka algajatele, ülekaalulistele ning sobib sünnitusjärgseks treeninguks. Samuti on Pilates/Jõud ja Pilates sobilik sportlastele üldise kehalise võimekuse arendamiseks läbi süvalihaste harjutuste.

Raskusaste: algajaist edasijõudnuteni

Treenerid: Margit Laev, Ivika Värton, Kadri Vernik