Blog

Treenides funktsionaalselt

Sügis on hoogu sisse saamas ja saalid täituvad inimestega. Hea treenituse jaoks soovitan koostada treeningplaani nii, et jääks võrdselt nii aeroobset kui ka jõutreeningut. Kui nädalas on treenimiseks aega kolmel päeval, siis tasub jaotada nii, et ühel nädalal 2 korda aeroobset ja 1 kord jõudu ning teisel nädalal 2 korda jõudu ja 1 kord aeroobset.

Siniste tundide puhul tasub mõelda, kas tahame suurt lihast ja jõudu või hoopis funktsionaalset ja efektiivset kehakasutust. Kindlasti on mõistlik treenida võimalikult mitmekülgselt, sest ainult nii tagame parima tulemuse. Ühekülgne treening ei arenda. Pöörakem tähelepanu ka taastumisele! Kui organism ei taastu piisavalt eelmisest treeningust, siis ei toimu ka lihastes arengut. Jõutreeningu puhul loetakse mõistlikuks taastumisajaks 48-72 tundi.

Innukat treenimist !

Ivika Värton

EOK III taseme aeroobikatreener

Glucker Kolleg sertifitseeritud personaaltreenerite koolitus

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Posts