Blog

Trennid 1. ja 2. mail

Reedel, 1. mail on maja avatud 9.00-18.00 ning toimuvad järgmised trennid:

15.00 BodyART Energetic – Ivika Värton

BodyART® Energetic on rahulikum bodyArt treeningvorm. Kõik harjutused on loodud nii, et ühendada jõud, painduvus ja tasakaal. Harjutused mõjuvad hästi tasakaalule, koordinatsioonile, heaolule ning rühile. Unikaalse treeningprogrammiga saad ennetada ning võidelda seljavaludega ning vähendada stressi. Rõhk on regulaarsel treenimisel ja selle tõttu on süteemis 8 nädala jooksul samad harjutused.

Oodatud nii mehed kui naised!

16.30 Fitness Intervall – Maris Tamm

Tund algab 5-7 min. soojendusega. Järgneb lihastöö erinevates nn. “jaamades”, kus teatud aja tagant toimub vahetus. Kasutame kõikvõimalikke abivahendeid – hantlid, kangid, kummilindid, stepi-pingid, bosud, varbsein jne. Tund on tõhus, sest ühe treeningtunni jooksul saab erinevate vahendite kaasabil intensiivistada lihastööd. Tund lõpeb venitustega.

Laupäeval, 2. mail on maja avatud atavapärastel aegadel ning tunniplaanis on:

12.00 BodyPump 120 – Maris Tamm

2-tunnine BodyPump® eritrenn, kus saab end tõeliselt proovile panna. BODYPUMP® on lihasvastupidavustreening, kus treenitakse võrdselt erinevaid lihasrühmi. BodyPump treening on üles ehitatud kolmekuuliste treeningtsüklitena. Trennis saab iga klient valida endale sobiva raskusastme 2-32 kg vastavalt vanusele ja treenitusele. 2-tunnises eritrennis saab teha lugusid nii uuest kui ka vanematest kavadest!

14.15 Aeroburn – Mai Buchmann

Aeroburni põhiosa moodustab liikumisharjutuste sooritamine madalal pulsisagedusel. Sellise madala pulsiga treenides aktiveerub rasvade ainevahetus. Pika püstiosa muudab huvitavaks kombinatsiooni ülesehitus. Tunnile on iseloomulikud lihtsad sammukombinatsioonid ja palju kordusi. Tunni lõpus on üldine venitus.

Tervislikku nädalavahetust soovides.

Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi Fitnessklubi

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Posts